loading...
سایت تفریحی باشگاه بارسلونا
عبدالحسین بازدید : 5 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

لاروخا در فینال جام کنفدراسیون ها در شهر ریو دو ژانیرو مقابل مقابل تیم میزبان قرار خواهد گرفت؛ و بازیکن تیم بارسلونا اذعان کرد که هافبک میانی پست طبیعی اوست؛ او همچنین از سختی هایی که بارسلونا در فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده بود، صحبت کرد.

او به Mundo Deportivo گفت: "بله، من در خط میانی احساس راحتی بیشتری می کنم، چرا که این پست اصلی و طبیعی من است. گفتن این برای من هیچ رازی ندارد. من همیشه این را گفته ام و همواره هم اینگونه خواهد بود.

البته موقعیت هایی وجود داشته و دارد که من باید در پست های دیگری بازی کنم، اما مهم است که من احساس راحتی بکنم."

او در مورد سختی های فصل گذشته و بیماری آبیدال و تیتو افزود: "وقتی شما افرادی را می بینید که سوپر انسان نیستند [اریک آبیدال و تیتو ویلانوا] روی شما اثر می گذارد. این چیزها خیلی شما را اذیت می کند. ماه ها بدون مربی ماندن خیلی سخت است."

در پایان او در پاسخ به سوالی که در مورد آینده اش در بارسلونا پرسیده شد نیز گفت: "نظر من این است که در بارسلونا ادامه دهم و همینجا بازنشسته شوم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا نیمار خرید خوبی برای باشگاه بارسلونا است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 411