loading...
سایت تفریحی باشگاه بارسلونا
عبدالحسین بازدید : 4 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

الکسیس سانچس، مهاجم بارسا، تاکید کرد که هیچ ترسی از رقابت با نیمار برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم برای فصل آینده ندارد.

این ملی پوش شیلیایی که در سال 2011 از اودینزه به بارسا پیوست، نتوانست انتظارات را برآورده کند اما اکنون به دنبال رقابت با ستاره برزیلی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب تیم را دوست دارم. من از کیفیت لازم برای بازی کردن در کنار مسی و نیمار برخوردارم.

بازی کردن در کنار آنها فوق العاده خواهد بود. البته این به آن معنا نیست که رویای من بازی کردن در کنار آنها باشد. من خودم بازیکن بارسلونا هستم و به خاطرکیفیتم در این تیم بازی می کنم.

رقابت بر سر جایگاه باعث قوی تر شدن بازیکنان می شود. نیمار به نوعی رقیب من است اما من تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام می دهم. می خواهم در این فصل خوب کار کنم."

سانچس در 29 دیداری که فصل گذشته در لالیگا انجام داد، 8 بار موفق به گلزنی شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا نیمار خرید خوبی برای باشگاه بارسلونا است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 419