loading...
سایت تفریحی باشگاه بارسلونا

عبدالحسین بازدید : 5 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش مارکا، حرف‌های تونی گرانده دستیار ویسنته دل بوسکه در تیم ملی‌ اسپانیا با حرف‌های ژاوی هرناندز بسیار متفاوت است." حتی در خواب هم نمی‌‌توانم ببینم که به مربی‌ گفته باشم که چه کسی‌ در کنار من بازی کند. هرگز این کار را نکرده‌ام و تا زمانی‌ که زنده هستم نیز این کار را نخواهم کرد."

بازیکن بارسلونا اطمینان می‌‌دهد که تنها چیزی که برای وی مهم است این است که بهترین نمایش را به عنوان جزی از گروه انجام دهد:" همواره با پیرمرد( دل بوسکه) در باره اینکه چه چیزی برای تیم بهتر است صحبت می‌‌کنیم اما نه در باره اینکه دوست دارم چه کسی‌ در کنار من بازی کند. هرگز این صحبت را نمی‌‌کنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا نیمار خرید خوبی برای باشگاه بارسلونا است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 424